Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Identiteitsdiefstal
Mijn gegevens werden gebruikt om rekeningen te openen bij online banken zoals Monese.Langs alle kanalen heb ik met hen contact proberen op te nemen.Steeds zonder resultaat. Ga er binnenkort mee openbaar want ik word opgelicht en andere ook onder mijn naam
oplichting lening
ben al paar weken aan het onderhandelen om een lening van gun van 5000 euro te krijgen. heb alle kosten betaald om de lening te krijgen. dossier kosten en zo verder. nu ik als betaald heb staat het geld nog altijd niet op mijn rekening. ik krijg ook geen antwoord meer, of als ik eens een antwoord krijg doen ze als of ze mij niet begrijpen.ik ga volgende week klacht gaan indienen tegen misbruik van vertrouwen en diefstal. als ze verder acties van mij willen vermijden, ofwel al mijn geld terug of mijn lening!heb alles op papier met handtekeningen zowel van gun als van mij!ik wil dat a.u.b. mij iemand van test aankoop mij eens opbellen of mail om de documenten en verder uitleg door te geven.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten