Terug

oplichting lening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. R.

Naar: Monese Bank

17/08/2020

ben al paar weken aan het onderhandelen om een lening van gun van 5000 euro te krijgen. heb alle kosten betaald om de lening te krijgen. dossier kosten en zo verder. nu ik als betaald heb staat het geld nog altijd niet op mijn rekening. ik krijg ook geen antwoord meer, of als ik eens een antwoord krijg doen ze als of ze mij niet begrijpen.ik ga volgende week klacht gaan indienen tegen misbruik van vertrouwen en diefstal. als ze verder acties van mij willen vermijden, ofwel al mijn geld terug of mijn lening!heb alles op papier met handtekeningen zowel van gun als van mij!ik wil dat a.u.b. mij iemand van test aankoop mij eens opbellen of mail om de documenten en verder uitleg door te geven.

Berichten (4)

Monese Bank

Naar: R. R.

17/08/2020

Hallo meneer Robbywe hebben uw bericht ontvangen en we willen u laten weten dat we debetaling voor hen hebben ontvangen en we zullen regelingen treffenzodat u uw lening zo snel mogelijk kunt ontvangenMet vriendelijke groeten2020-08-14 14:19 UTC+02:00, klachtenbox@test-aankoop.be:         ] ]

R. R.

Naar: Monese Bank

17/08/2020

oke al vast bedankt voor te antwoorden, zo dra de lening op mijn rekening sta zal ik mijn klacht intrekken.mvgR.Rogge

R. R.

Naar: Monese Bank

18/08/2020

nu krijg ik weer tehoren van mv. len dat de bank nu nog een boete mij oplegt van 422 euro!!als ik dit bedrag bij al de rest reken heb ik juist iest rond de 2000 euro al betaald om deze lening te krijgen!! de bank mag mij altijd zelf eens opbellen of mailen plaats van gun achter hun medewerkers weg te steken!! oplichting ja!!! ik wil degelijke hulp verder.R.Rogge

Monese Bank

Naar: R. R.

20/08/2020

wij hebben uw bericht ontvangen en willen u informeren dat u nu deoverboekingskosten van 394 euro moet betalen zodat uw lening die wordtverhoogd naar 10.000 euro wordt geactiveerd op uw bankrekening2020-08-18 13:48 UTC+02:00, klachtenbox@test-aankoop.be:         ] ]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform