Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Wensen bedrag niet terug te betalen na annulatie evenement
Beste, Ik schreef me in voor een netwerkevent georganiseerd door Monarch Marketing op 29/02. Op 26/02 kregen we een mail dat het geplande evenement niet kon doorgaan onvoorziene omstandigheden en door aanzienliijke annulaties en een ontoereikend aantal deelnemers. Ze gaan het event verplaatsen naar 31/05/2024, helaas kan ik op die datum niet aanwezig zijn omdat ik in het buitenland zit. Nu heb ik reeds 2 mails gestuurd en zeker 10 keer gebeld met de vraag om mijn inschrijvingsgeld terug te krijgen maar steeds zonder gevolg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten