Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugbetaling cadeaubon
Beste, ik heb nog een tegoedbon bij Moggy's (geldig tot 21/10/2023) maar de winkels blijken allemaal toe, geen contact meer mogelijk via telefoon of e-mail. Hoe kan ik dat tegoed nog recupereren aub?Gewenst oplossing: terugbetaling 71€.
Moggy's niet bereikbaar
Beste, ik heb nog een tegoedbon bij Moggy's maar de winkels blijken allemaal toe, geen contact meer mogelijk via telefoon of e-mail. Hoe kan ik dat tegoed nog recupereren aub?MvgFrank Doheyn
Problemen met Terugbetaling
Beste, ik bestelde een setje (40.60€) op de webshop van bovenstaande zaak, want in de productomschrijving stond 'Taille Unique, past tem maat 40. Bij ontvangst bleek dit echter niet zo te zijn (ik heb maat 38 en broekje past al niet), ik heb de zaak hier onmiddellijk van op de hoogte gebracht en kreeg als antwoord (ik citeer) Alvast bedankt voor de Tip wij zullen dit onmiddellijk aanpassen. Maat Taille unique is inderdaad niet groot. Maw: men heeft dus foute info verschaft op de webshop. Nu wil ik mijn volledige bestelling retourneren, blijkt dat ik volgens hen moet opdraaien voor de retourkosten, ondanks dat ik reeds verzendingskosten heb betaald voor de levering, en ZIJ foute info verschaft hebben, moet IK er nu nog mijn broek aan scheuren?! Ik dacht dat wanneer je een bestelling volledig retourneert de verkoper ook de verzendkosten moet terugbetalen? Dan nog eens met het feit van de foute info erbij...? Ik ben mij bewust van het 'kleine' bedrag van verzendkosten (3.9€) maar het gaat mij over het principe, en daarbovenop nog eens over de manier waarop ik aangesproken ben geweest, klantenservice is in mijn ogen toch iets anders...
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten