Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Retour jas
Hallo, ik heb al 6 maal een mail gestuurd.(dit is de gang van zaken van de firma) om de jas terug testuren. Maar ze hebben nog altijd niet geantwoord.Deze is een medium in plaats van een xl dat ik gevraagd heb.( het staat wel in de jas xl) mijn zoon heeft medium en ze is hem ook teklein. Ik had een bruine gevraagd en ik hebben oranje gekregen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten