Meest recente klachten

M. J.
10/12/2024

Verkeerd product

Geachte mevrouw/heer, Op 7 oktober 2024 kocht ik twee bodywarmers in uw online winkel en betaalde ik €116,91 plus €2,95 verzendkosten. Ik ontving het pakket en toen ik het opende, zag ik dat 1 van de 2 bodywarmers het niet het product was dat ik had besteld. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 14 dagen na ontvangst van deze brief geen bevestiging heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Mats Jordens

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform