Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met tankkaart modalizy
Beste,Via een promotie op testaankoop bestelde ik bij Modalizy een tankkaart. Ik ontving de tankkaart en toen begon de ellende. De kaarten werkten niet. Verschillende tankstations geprobeerd, maar werkte niet. Ik ontving nieuwe kaarten. Ik ging tanken en was blij dat de tankkaart werkte. Maar mijn geluk was van korte duur. De kaart bleek maar bij 1 tankstation te werken waar ik regelmatig kom. Dus weer melding gemaakt bij Modalizy en ik kreeg terug nieuwe kaarten. Deze keer had ik meer geluk en leek het eindelijk in orde te zijn. Maar toen begon pas de ellende. Ik kreeg ineens een mail van hen dat de automatische betaling niet was gelukt. Ik was verwonderd aangezien ik een sepa-document had getekend. Maar ik maakte me nog geen zorgen en betaalde meteen. Intussen werd wel mijn kaart al geblokkeerd. Ik heb onmiddellijk betaald en mijn kaart werd niet onmiddellijk gedeblokkeerd. Ze zeiden toen dat niet kon. Dit is echt bullshit. Ik ken genoeg mensen in de IT die mij hebben bevestigd dat je manueel altijd een kaart onmiddellijk kan deblokkeren. Ik heb hier meermaals moeten voor mailen. Een tijd later kreeg ik weer een mail dat de betaling niet gelukt was. Omdat ik dit toch raar vond, besloot ik mijn bank te contacteren. Zij hebben alles gecontroleerd en hebben mij bevestigd dat alles in orde was. Er stond zeker genoeg geld op mijn rekening en Modalizy was ook niet geblokkeerd of zo. Ik liet dit ook zo weten aan Modalizy en vroeg om dit na te kijken. Maar dit gebeurde duidelijk niet, want ik bleef maar mails krijgen dat de betaling niet gelukt was. Weer contacteerde ik mijn bank die nogmaals alles nakeken en bevestigden dat alles in orde was. Toen begon ik echt wel mijn geduld te verliezen.Na veel over-en-weer-gemail kreeg ik van Modalizy een mail dat ze besloten hadden om mij te weigeren als klant! Ze hadden mij meermaals telefonisch gecontacteerd, maar konden mij niet bereiken. Hier wil ik aan toevoegen dat ze mij tijdens de kantooruren hebben gecontacteerd en ik op mijn werk geen gsm kan gebruiken. Ik kan hiervoor niet even dag verlof nemen. Daarop volgend ontving ik een mail van hen dat ze mij als klant hebben geweigerd en al mijn kaarten definitief werden geblokkeerd! Ik wist even niet wat ik hoorde. Op geen enkel moment hebben zij intern onderzoek gedaan waarom mijn betaling fout liepen en dan ineens die mail krijgen! Omdat ik het niet verder uit de hand wou laten lopen, vroeg ik aan mijn bank wat ik aan deze situatie kon doen. Zij hebben toen de automatische opdracht aan Modalizy verwijderd en een nieuwe aangemaakt.Ik liet dit zo weten aan Modalizy, maar zij weigerden. Ik bleef wel mails krijgen dat betaling niet was gelukt en ontving dan ook nog eens een nieuw sepa-document! Ze weigeren mij maar ze sturen wel een sepa-document??? Van een slechte interne communicatie gesproken!Op mijn laatste factuur stond er ook nog eens vermeld kosten blokkering kaart 21 euro!!! Ik wist niet wat ik zag. Ik moet betalen om kaart te laten blokkeren terwijl ik dit helemaal niet vroeg?? Ik heb gewoon het tanken betaald en hen laten weten dat ik het blokkeren van mijn kaart weiger te betalen. Het kan toch niet dat ik maar liefst 21 euro zou moeten betalen om kaart te blokkeren, terwijl ik hier niet om vroeg??? Ik kreeg van hen nog een bericht dat mijn weigeren om die 21 euro te betalen was geregistreerd. En voor de rest niks. Geen enkel excuus of poging om mij tegemoet te komen.
korting
beste, waarom krijg ik geen korting meer op mijn tankbeurten ? zoals bij het vroegere octa plus card en nu de hybridcard niet ???
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten