Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Leveringsdatum onbekend
Beste,zo'n 3 maand geleden bestelde ik bij jullie een bed van de MONTANA serie en lattenbodem en accessoires. De verwachte levering lag tussen de 5-8 weken. Ondertussen zijn we al week 13 en nog steeds is er geen leveringsdatum bekend. Ik had dit bed besteld zodat ik bij de verhuis op een nieuw bed kon slapen. We zijn reeds 2 weken verhuisd en ik slaap dus nu met een matras op de grond, wat niet echt een aangename situatie is. Ik heb al meermaals contact opgenomen via messenger en daar was het eerste antwoord dat het een week later ging zijn. Met een week vertraging kon ik wel nog leven, echter toen ik de volgende week geen nieuws kreeg nam ik opnieuw contact op en toen kreeg ik te horen dat de levering niet meer voor augustus was. Dit was natuurlijk direct al een ferme vertraging. Op het bericht of de levering dan voor september was kwam helaas nooit een antwoord. Ik snap dat je een vertraging kan hebben op een reeks, maar pas de levertijd dan ook aan op de website, want daar staat nog steeds 5-8 weken. Graag had ik dus gehoord wanneer de levering gepland staat.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten