Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

A. B.
25/02/2024

Probleem met terug betalen en ongepaste benadering tegen de klant,spot met de klant!

Beste,Ik kocht een hoesje voor mijn vriend bij Mobile Cottage,Veldstraat 3 ,9000 Gent voor iPhone 12 die was niet juiste maat.Na drie dagen was ik daar om te ruilen en werknemer wilde ruilen maar hij wilde geen extra geld terug geven.De eerste hoesje was 25 euro en tweede 20 euro,ik ging akkoord.Op eens begint hij tegen mij lachen en vragen zoals:Ga jij morgen terug komen om te ruilen het is dezelfde maat?Hij vraagt mijn gsm om te checken klopt maat of niet.Het was niet mogelijk omdat het voor mijn vriend was en wij hebben geen dezelfde gsm’s.Dan lacht hij en zei,dan moet jij volgende keer beter onthouden voor welke gsm moet jij kopen.Ik toon naar hem alle twee en het was verschil maar zei nee mevrouw het is dezelfde zie jij er staat op dat voor 12 en 12 pro is.Ik was zo teleurgesteld en ik vroeg hem telefoonnummer van zijn baas en hij lachte en zei ik heb geen nummer .Op een moment kwam zijn collega van achter kant om te vragen wat schilt er,die praatte enkel Engels en dan mijn schoonbroer helpt mij omdat mijn Engels niet goed is.De collega was vriendelijk en hij heeft hele situatie gekalmeerd.Zo ongepaste benadering tegen de klant en spoten met de klant heb ik nooit in mijn 43 jaar gezien.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform