Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet werkend toestel verkocht en alle contact verbroken
Beste, ik kreeg op 31 juli een bevestiging voor de aankoop van een zwemvijver robot. Echter op 1 augustus wordt de verkoop afgeblazen omdat het toestel bij een demo met een andere klant niet werkt. Ze bevestigden om een aantal herstellingen uit te voeren (vervangen sensor en afstandsbediening). Op 13 september krijgen we bericht dat het toestel hersteld is en alles prima werkt (op mail!). We maken een afspraak op 20 september voor afhaling. Op de dag van afhaling is de demo geen succes, maar de verkoper geeft aan dat de calibratie tijd neemt. En bevestiging dat het toestel prima werkt. Betaling contant (1000€). Thuis proberen we het toestel meteen uit. Echter zonder succes. We hebben dit onmiddellijk per mail doorgegeven. We kregen de melding om bij de firma Distripond te informeren, daar ze zelf op reis vertrekken van 24/9 t/m 6/10. Echter Distripond werkt enkel met handelaars (niet met particulieren). We hebben in tussentijd nog een aantal pogingen ondernomen en telkens met details van onze bevindingen teruggemeld per mail (21/9 en 1/10 en 8/10). Echter sinds 20/9 is alle contact verbroken: geen reactie op mail, op SMs, nemen niet meer op bij telefonisch contact. We hebben intussen de mail met onze bevindingen voorgelegd aan de producent. Die gaf onmiddellijk aan dat de voeding stuk is. We hebben 2 opties aangeboden aan de firma: terugname toestel tegen 1000€, maar willen ook ingaan om de voeding te vervangen (180€) op kosten van de leverancier. Indien het probleem dan opgelost is, bereid om toestel te houden.Heb dit op maandag 16/10 via aangetekend schrijven aangeboden. Ook hierop geen enkele reactie.Wij wensen een werkend toestel voor de prijs van 1000€!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten