Meest recente klachten

T. G.
22/01/2024

Betaalde bestelling geannuleerd wegens product dat niet meer op voorraad is

BesteIk bestelde hardloopschoenen (Mizuno Wave Inspire 19) en betaalde deze via de webshop (https://emea.mizuno.com/eu/nl-be/home/)3 dagen na bestelling kreeg ik een mail dat de schoenen niet meer op voorraad waren en dat de bestelling geannuleerd was. Ik moest me echter geen zorgen maken want er werden geen kosten in rekening gebracht.Ik had de bestelling echter al betaald!Graag wil ik ófwel de hardloopschoenen ontvangen, ófwel mijn geld terug.Met vriendelijke groeten

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform