Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betaalde bestelling geannuleerd wegens product dat niet meer op voorraad is
BesteIk bestelde hardloopschoenen (Mizuno Wave Inspire 19) en betaalde deze via de webshop (https://emea.mizuno.com/eu/nl-be/home/)3 dagen na bestelling kreeg ik een mail dat de schoenen niet meer op voorraad waren en dat de bestelling geannuleerd was. Ik moest me echter geen zorgen maken want er werden geen kosten in rekening gebracht.Ik had de bestelling echter al betaald!Graag wil ik ófwel de hardloopschoenen ontvangen, ófwel mijn geld terug.Met vriendelijke groeten
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten