Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen betaling - niet bereikbaar
Beste IbrahimIk heb begin februari een doos boeken aan Mijnboeken.be verzonden voor een waarde van 25,97€ en ontving daarna geen enkel bericht of een storting van u.Ik maakte op 22/1/22 een account aan en downloadde uw app. Ik gaf toen mijn persoonlijke gegevens en mijn rekeningnummer op. Ik scande de boeken op 22/1/22 en moest toen enkele weken wachten op de geprinte labels om ze aan u te kunnen versturen. Nadat ik de labels in februari ontving, verzond ik u de boeken conform de afspraken.We zijn intussen bijna 2 maanden later en ik ontving op geen enkele manier al enige verdere informatie, noch een gestort bedrag op mijn rekening. Als ik inlog op de site, krijg ik enkel te zien dat de boeken de status 'nog niet gecontroleerd hebben'. Ik stuurde hiervoor al 2x een mail naar MijnBoeken (info@mijnboeken.be) en vulde ook het contactformulier op de app/site in om een stand van zaken te vragen. Ik krijg echter op geen enkele manier reactie. Ik vind dit erg vervelend en wil graag betaald worden of mijn boeken teruggestuurd krijgen. (Er zijn namelijk nog andere opkopers van boeken waar ik mijn boeken kan verkopen indien u afziet van deze overeenkomst).Met vriendelijke groetPW
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten