Meest recente klachten

K. A.
18/05/2021

vlekken op zetel

Beste, ik kocht bij jullie een zetel aan t.w.v. 3400 euro en jullie raadden me aan om er een anti-vlakbehandeling bij te nemen van 125 euro. Wat jullie er niet bij vermeldden was dat ik deze behandeling zelf diende uit te voeren. Want toen ik afrekende bleken dat drie spuitbussen te zijn van met merk PROTEXX. Ik stond wantrouwig tegenover deze spuitbussen en vroeg of dat wel veilig was. Jullie bevestigden dat dit een goed product was, dat jullie vaak verkochten in combinatie met mijn zetel. Jullie zeiden zelfs dat de identieke zetel in de toonzaal hier ook mee behandeld was, wat achteraf gelogen bleek. Ik vertrouwde tegen beter weten in op jullie vakkennis. Toen ik het product echter had leeggespoten op mijn zetel, zat die plots vol vlekken. Navraag bij bedrijven van reinigingsproducten leerden mij dat de stof die ik koos Chenille is en dat die stof niet mag geïmpregneerd worden. Om deze stof te reinigen bestaan er speciale droge handschoenen. Jullie stuurden mij door naar PROTEXX maar zij schudden de verantwoordelijkheid af: het zijn jullie die het product verkochten samen met de zetel. Protexx stuurde wel iemand om de zetel met een speciaal apparaat te reinigen, maar dit loste niks op. Die reinigingsmethode is immers ook een natte methode, wat op deze stof wordt afgeraden, gezien dit onherstelbare schade teweeg brengt. We hebben over dit probleem al tientallen mails heen en weer gestuurd via de juridische dienst van NSZ, maar jullie willen hier geen enkele verantwoordelijkheid in dragen en ontkennen zelfs dat er vlekken zouden zijn. Nochtans ligt de verantwoordelijkheid van dit probleem helemaal bij jullie.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform