Meest recente klachten

D. V.
10/05/2025

garantie

Geachte mevrouw/heer, Ik geef mijn aankoopbonnummer en dus niet mijn klantnummer voor alle duidelijkheid. In 2015 heb ik 2 kleerkasten gekocht van firma Nolte.De glazen panelen zakken naar onder zodat de kastdeur niet meer opengaat. De kasten werden bij jullie geleverd(dixit jullie medewerker) op 13 april.Ik ben op 6 april bij jullie langsgeweest om het probleem te melden,dus zeker binnen de 10 jaar na levering bij mij thuis. Op 6 maart werd mij gezegd door jullie medewerker dat het een gekend probleem was,dus gekend voor Jonckheere en voor Nolte. Er werd ons gezgd dat de firma Nolte de panelen(indien dezelfde nog verkrijgbaar,ander iets andere panelen)telkens kosteloos verving. Nu wordt mij gezegd dat de firma Nolte dit niet meer doet wat ingaat tegen de 10 jaar garantie die bij aankoop bevestigd werd door de verkoper. Ik kan geen genoegen nemen met deze uitleg,garantie is garantie.Jonckheere was dus op de hoogte van het probleem bij Nolte en heeft dus zijn klanten niet op de hoogte gebracht van de problemen,dus voor mij komt het er op neer dat men 10 jaar zwijgt,en dan zegt "telaat". Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 10 juni een voorstel te doen dat voor mij kosteloos is.Nogmaals : als de originele panelen niet meer beschikbaar zijn mag de vervanging van de panelen gebeuren met gelijkaardig materiaal door mij eerst goed te keuren. Met vriendelijke groeten, Bijlage: Een foto waarop het probleem duidelijk te zien is.Origineel ziet men geen witte band boven het glas.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform