Meest recente klachten

K. G.
12/11/2019

Kadobon ipv geld terug

Beste,ik kocht bij Medi-Market gent een kersepitkussen, maar blijkbaar was dit het verkeerde formaat (er lag geen model ter bezichtiging en in verpakking moeilijk te zien). Thuisgekomen bel ik onmiddellijk naar jullie winkel en raden jullie mij aan, gezien jullie het niet binnen hebben (ondanks het feit van een grote winkel te zijn), dat ik het zelf online dien te bestellen via jullie site en het bij jullie moet laten leveren, ik dan het verkeerde model terugbreng en dan mijn centen terugkrijg. gezien ik niet mobiel ben, stuur ik er iemand om en leg de situatie uit. Hij geeft 1 kussen terug en krijgt het ander mee maar krijgt het geld niet terug (dus twee maal betaald), ondanks de belofte dat ze het geld zouden terugbetalen en het enkel op deze manier kon. Nu die persoon komt terug met een soort kadobon. Maar dat zijn zo van die vergiftige bonnen en trukken waar ik niet blij mee ben. zeker omdat ik al niet mobiel ben. Ik wou dus paar weken terug naar winkel komen met iemand, maar zat met griep. nu ben ik vrijdag met iemand kunnen meegaan, maar mijn aankoop werd niet aanvaard omdat de bon 1 week vervallen was! 1 week !!! en hebben ze mij zo weggestuurd. en eigenlijk diende dit allemaal niet voor te vallen, gezien de belofte mijn centen terug te betalen. bovendien is dit oplichterij en klopt hun boekhouding niet, gezien ze geld hebben ontvangen waar tegenover geen produkt/verkoop staat ! graag dus een oplossing zodat ik mijn eigen geld terug krijg, bedrag is 27,10 euro

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform