Terug

Verkeerde bestelling gekregen van medi market en ze omzeilen de bestelling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. E.

Naar: Medi-Market

04/12/2025

Beste Ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst bij medi market. De bestelling is dan toegekomen en bleek verkeerd te zijn. Toen ik hun benaderde hebben ze de bestelling op hun website aangepast bij mijn account!! Maar ze weten niet dat ik al screens had gemaakt van de juiste bestelling. Nu willen ze me de juiste bestelling niet terug sturen en mijn geld terug geven. Zie bijlage. Zoals jullie kunnen zien zijn het 2 verschillende tandpasta.

Berichten (2)

Medi-Market

Naar: F. E.

10/12/2025

SUPPORT Florence (BE Medi-Market) 10 dec 2025 11:34 CET Beste, Bedankt voor uw mail. Zoals we u in verschillende e-mails hebben uitgelegd, zijn de tandpasta's die u hebt ontvangen wel degelijk de tandpasta's die u hebt besteld. Wat betreft de afbeelding die op onze website wordt weergegeven: deze is niet contractueel, zoals duidelijk vermeld op de productpagina. Deze informatie staat eveneens beschreven in artikel 11, paragraaf c van onze algemene verkoopvoorwaarden, die u hebt aanvaard bij de bevestiging van uw bestelling. We kunnen geen andere tandpasta's terugsturen, aangezien de tandpasta's die u hebt ontvangen de juiste zijn. Als u de tandpasta's niet wilt houden, kunt u gebruikmaken van uw herroepingsrecht om een terugbetaling te krijgen. Fijne dag. Met vriendelijke groeten, Florence - Customer Service Klachten 4 dec 2025 15:30 CET

Medi-Market

Naar: F. E.

11/12/2025

SUPPORT Beste Klachten, Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. We zouden graag uw mening weten naar aanleiding van uw uitwisselingen met onze klantenservice. Kunt u ons hier uw tevredenheidsbeoordeling geven? : Goed, ik ben tevreden - Slecht, ik ben ontevreden Hieronder vindt u ook een samenvatting van onze uitwisselingen : Florence (BE Medi-Market) 10 dec 2025 11:34 CET Beste, Bedankt voor uw mail. Zoals we u in verschillende e-mails hebben uitgelegd, zijn de tandpasta's die u hebt ontvangen wel degelijk de tandpasta's die u hebt besteld. Wat betreft de afbeelding die op onze website wordt weergegeven: deze is niet contractueel, zoals duidelijk vermeld op de productpagina. Deze informatie staat eveneens beschreven in artikel 11, paragraaf c van onze algemene verkoopvoorwaarden, die u hebt aanvaard bij de bevestiging van uw bestelling. We kunnen geen andere tandpasta's terugsturen, aangezien de tandpasta's die u hebt ontvangen de juiste zijn. Als u de tandpasta's niet wilt houden, kunt u gebruikmaken van uw herroepingsrecht om een terugbetaling te krijgen. Fijne dag. Met vriendelijke groeten, Florence - Customer Service Klachten 4 dec 2025 15:30 CET


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform