Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Schade aan ramen
Beste ik liet onze achtergevel isoleren en afwerken met steenstrips door het bedrijf Mecdecor.Echter tijdens de plaatsing van deze isolatie en steenstrips zijn onze ramen niet goed afgeplakt geweest.Tijdens de werken was het onmiskenbaar duidelijk dat er een gebrek aan zorg en professionaliteit aan de dag werd gelegd.Onze ramen waren onvoldoende afgeplakt en werden besmeurd met voegsel en andere bouwmaterialen.De werkmannen die verantwoordelijk waren voor het project, besloten meer dan waarschijnlijk vervolgens dit voegsel te verwijderen door gebruik te maken van een of ander agressief schoonmaakproduct.Dit heeft tot ons grote afgrijzen geleid tot duidelijke verkleuring van onze twee jaar oude donkere antraciet PVC ramen en achterdeuren.Ik kan u verzekeren dat deze ramen en deuren in perfecte staat verkeerden voordat MecDecor aan het werk ging.Ik heb reeds op verschillende momenten contact trachten op te zoeken met Mecdecor, maar zonder resultaat.Zo stuurde ik op 16 augustus 2023 een mail.Heb ik hen proberen te bellen op 16, 17 en 18 augustus maar zonder succes. Onze antraciet PVC ramen en achterdueren zijn twee jaar geleden geïnstalleerd en waren in perfect staat vooraleer Mecdecor aan zijn werken begon.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten