Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met herstelling omvormer
Geachte heer Mathias Deleu, Op 18/7/2023, ontving ik van u de factuur voor het plaatsen van 10 zonnepanelen, een omvormer en thuisbatterij van 10.381,57 euro. Dit werd enkele weken later uitbetaald door het vlaams woningfonds in mijn naam. Enige tijd na het plaatsen van de zonnepanelen, stel ik echter vast dat de omvormer een foutmelding geeft en er geen stroom meer opgewekt wordt. Mijn teller draait terug op stroom van het net die ik aan hoge tarieven dien te betalen. Na dit probleem oneindig veel keren te melden (via voicemail, mail, berichten,...) aan u zonder dat hier gehoor aan werd gegeven, verstuurde ik op 3/5/2024 een aangetekende brief waarin ik u in gebreke stelde. Hier kreeg ik geen reactie op. Doordat de omvormer niet werkt heb ik ondertussen bijna een jaar geen genot van mijn zonnepanelen, moet ik stroom betalen aan hoge tarieven, heb ik geen keuring gehad in 2023 waardoor ik ook geen energiepremie heb kunnen aanvragen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen vrijdag 26/7/2024 om mij te contacteren om de kapotte omvormer te herstellen of te vervangen en een voorstel te doen tot compensatie voor de geleden kosten. Met vriendelijke groeten, Ida Haeyaert
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten