Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
zitting salon na 3 maanden al doorzeten
Beste bedankt voor de afhaling van mijn salon voor hersteling. volgens afspraak terug op 17/02/2021 zoals afgesproken vervanging zitkussen met hardere zit.Gezien de rugleuning van de relakszetel nu ook dezelfde gebreken vertoont als de zitting, wat je nu kan zien.Wens ik deze ook te vervangen met een hardere rugleuning.Ik dank u voor uw medewerking
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten