Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Herstelling
Beste, Ondanks de vele mails en telefoongesprekken ben u er nog steeds niet ingeslaagt de verzakkingen te komen herstellen. Op 05 Juni 2024 heb ik u aangetekend een ingebrekingstelling gestuurd met de vraag om mij voor het einde van deze maand schriftelijk mee te delen wanneer deze herstellingswerken zouden uitgevoerd worden. Ook hierop heeft u niet gereageerd. Ik wil u bij deze aanmanen om dringend contact op te nemen met mij? Ik behoud mij het recht om u bij de overheid aan te geven als malafide bouw onderneming. De wetten hieromtrent zijn wat strenger geworden dus u doet er goed aan om deze klacht te voorkomen en gewoon af te leveren waarvoor ik vorig jaar op 30 mei de volledige som betaald heb. Met vriendelijke groeten
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten