Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Misleidende reclame
Beste , Ik kocht gisteren in Delaize jullie nieuw product van Lotus met chocolade, namelijk de paaseitjes. Zoals op de afbeelding getoond zou het een gevuld eitje met speculoos moeten zijn omhuld met een laagje chocolade. Tot mijn grote verbazing toen ik het eitje in 2 beet lijkt dit helemaal niet op de foto. Er zit een dik stuk chocolade in het midden en er is amper speculoos te vinden. Ik vind dit zeer spijtig , ik vind dit persoonlijk een vorm van misleidende reclame met de afbeelding die wordt gebruikt op de verpakking. Dit is aankopen tot maar teleurgesteld zijn erna. Jullie zouden op jullie verpakkingen eigenlijk moeten vermelden dat het eindproduct kan verschillen van de gebruikte afbeelding. Je zou denken als je dit product koopt daadwerkelijk is wat er op de foto afgebeeld staat. Het is ook geen goedkoop product , dus wil een consument wel waar voor zijn geld/ Ik ga mij toch eens informeren bij testaankoop. Met vriendelijke groeten , De Schepper Silke
Misleidende reclame
Beste , Ik kocht gisteren in Delaize jullie nieuw product van Lotus met chocolade, namelijk de paaseitjes. Zoals op de afbeelding getoond zou het een gevuld eitje met speculoos moeten zijn omhuld met een laagje chocolade. Tot mijn grote verbazing toen ik het eitje in 2 beet lijkt dit helemaal niet op de foto. Er zit een dik stuk chocolade in het midden en er is amper speculoos te vinden. Ik vind dit zeer spijtig , ik vind dit persoonlijk een vorm van misleidende reclame met de afbeelding die wordt gebruikt op de verpakking. Dit is aankopen tot maar teleurgesteld zijn erna. Jullie zouden op jullie verpakkingen eigenlijk moeten vermelden dat het eindproduct kan verschillen van de gebruikte afbeelding. Je zou denken als je dit product koopt daadwerkelijk is wat er op de foto afgebeeld staat. Het is ook geen goedkoop product , dus wil een consument wel waar voor zijn geld/ Ik ga mij toch eens informeren bij testaankoop. Met vriendelijke groeten , De Schepper Silke
gecontamineerde koek
Beste,ik heb in den Aldi een pak botermadeline gekocht,1 ervan met een vlieg op.Deze is verdeeld door Interwaffles en dit is een onderdeel van Lotus Bakeries.Vorige week heb ik een email naar ALDI en Lotus gestuurd maar heb nog altijd geen antwoord gekregen.Vandaag werd ik gemaild door Willems,dit is nog een ander bedrijf van Lotus Bakeries.Die beweren dat de Koeken in Frankrijk gemaakt zijn,en dat ze vliegenramen hebben,ze begrijpen niet hoe het gebeurd is.Willems bied me 3 pakken koeken.Voor mij part zijn Lotus Bakeries en ALDI de verantwoordelijke,ik had ook graag Aldi aangeklaagd maar dat ging niet op de site.Ik heb het favv ook gemaild maar vrees dat zij er niks mee gaan doen,ze willen de koek met vlieg komen halen,maar dan heb ik niks meer als bewijs.Graag had ik het eerst de klacht privé gelaten en indien ze moeilijk doen dan gaan we ze openbaar zetten.mvg Rahim
gecontamineerde koek
Beste,ik heb in den Aldi een pak botermadeline gekocht,1 ervan met een vlieg op.Deze is verdeeld door Interwaffles en dit is een onderdeel van Lotus Bakeries.Vorige week heb ik een email naar ALDI en Lotus gestuurd maar heb nog altijd geen antwoord gekregen.Vandaag werd ik gemaild door Willems,dit is nog een ander bedrijf van Lotus Bakeries.Die beweren dat de Koeken in Frankrijk gemaakt zijn,en dat ze vliegenramen hebben,ze begrijpen niet hoe het gebeurd is.Willems bied me 3 pakken koeken.Voor mij part zijn Lotus Bakeries en ALDI de verantwoordelijke,ik had ook graag Aldi aangeklaagd maar dat ging niet op de site.Ik heb het favv ook gemaild maar vrees dat zij er niks mee gaan doen,ze willen de koek met vlieg komen halen,maar dan heb ik niks meer als bewijs.Graag had ik het eerst de klacht privé gelaten en indien ze moeilijk doen dan gaan we ze openbaar zetten.mvg Rahim
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten