Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Woekerprijzen en oplichting
Wij hadden twee verstopte WCs thuis. Ik koos bewust voor een lokale loodgieter, om hoge vervoerkosten te vermijden. Loodgieter Pieters verscheen als eerste op Google. Ik kreeg een afspraak voor de volgende dag. De volgende dag kreeg ik twee Franssprekende loodgieters aan de deur, ze kunnen geen woord Nederlands. Gebrekkig wordt er uitgelegt dat er een verstopping is. Ik vraag wat het gaat kosten - dat kunnen ze niet precies zeggen, maar het is een standaard tarief (ik had al opgelezen en de standaard tarief is rond de 200 euro). Ze gaan aan de slag. Nog geen uur later zijn ze klaar. Ik mag 750 euro betalen. Ik vraag om een factuur, dat kan, maar dan kost het ineens 990 euro. Ik betaal 750 euro cash zonder factuur en ze gaan heen. Ik bel meteen naar Loodgieterij Pieters. Optie 4 is voor klachten. Gelukkig. Ik krijg een Vlaamse meneer aan de lijn. Ik begin mijn verhaal en hij onderbreekt mij en zegt dat ik een email moet sturen. Maar er staat geen emailadres op de website? Ja, die staat op de bon. Maar ik heb geen bon. Antwoord van Loodgieterij Pieters: DAN HEBBEN WIJ GEEN DIENST AAN U GELEVERD.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten