Meest recente klachten

H. K.
26/01/2021

retour wordt niet terugbetaald

BesteIk bestelde op de webshop 2 pakketten: met ordernummers: 00063840 en 00059179. Ik heb hiervoor een retour aangevraagd binnen de 2 weken. Omdat de pakketen niet werden opgehaald heb ik contact opgenomen met de klantendienst. Zij hebben na verschillende e-mails mij 2 labels verstuurd om de pakketten te retourneren via UPS. De track en trace codes waren: 1ZEF7239119508741 en 1ZEF7239118501133. Deze pakketten zijn afgeleverd in het magazijn op 9 december. Sindsdien werd 1 retour terugbetaald, de andere retour voor 1.625 euro werd nog steeds niet terugbetaald, gezien het pakket in het magazijn van LiuJo niet teruggevonden werd. Het bewijs van aflevering is in het bezit van LiuJo, maar tot op heden krijg ik geen terugbetaling.DearI ordered 2 packages from the webshop: with order numbers: 00063840 and 00059179. I have requested a return within 2 weeks. Because the packages were not picked up, I contacted customer service. After several e-mails they sent me 2 labels to return the packages via UPS. The track and trace codes were: 1ZEF7239119508741 and 1ZEF7239118501133. These packages were delivered to the warehouse on December 9. Since then 1 return has been refunded, the other return for 1,625 euros has still not been refunded, as the package was not found in the LiuJo warehouse. Proof of delivery is in the possession of LiuJo, but to date I am not getting a refund. I request a refund as soon as possible

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform