Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
factuur voor een bestelling die ik niet heb gedaan
Hallo, Er is geen rekening gehouden met mijn abonnement van 2 maanden geleden en de Klara-betaling is geweigerd en ik zie een factuur en een bestelling waarvan ik niet eens op de hoogte was, ik verzoek om annulering van mijn bestellingen omdat ik niet op de hoogte was gesteld dat mijn Er werd rekening gehouden met mijn abonnement, noch werd mijn betalingsmethode gevalideerd.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten