Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
betalingsprobleem
Korte beschrijving van uw probleem : In 2018 kochten wij via onze elektrieker voor 27.500 € aan verlichting bij Lightpoint Oudenaarde. Sinds januari 2024 zij er twee gelijke verlichtingen (boven onze keukentafel) defect. De armaturen brandden minder fel en vielen uit. Onze elektrieker heeft dit nagekeken en ons gezegd dat het niet aan de spanning lag (dixit : "aan de driver kan het niet liggen want het is een laagspanningsprofiel"). Wij brachten de twee verlichtingen op 28/02/2024 terug naar de winkel in Oudenaarde. Daar zei men ons dat ze het zouden nakijken en indien nodig terugsturen naar de fabrikant (de firma Flos) in Italië. Na herhaaldelijke telefoons en e-mails kregen wij een op 07/10/2024 (na acht maanden !!) dat de onderdelen toegekomen zijn bij de fabrikant. Kostprijs herstel : 416,7 € excl BTW. Met de laconieke mededeling dat het om een "structurele fout" gaat... Wat dat ook betekent ?? Wij werden aangemaand dit te betalen, want de nieuwprijs van deze twee toestellen samen is 1646 € excl BTW. Onze vraag/klacht : moest dit echt 8 tot 9 maanden duren om dan zo'n laconiek antwoord te krijgen . Waar blijft de klantvriendelijkheid en service na aankoop.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten