Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Onterechte aanrekening
Beste,Het Dienstencheque bureau les petits fees bleues rekende me onterecht op 12/12/2022 vier dienstencheques aan terwijl ik al sinds juni datzelfde jaar niet meer bij hen aangesloten was. De betaling gebeurde automatisch. Ze contacteerden me daar zelf over. Echter, ze betalen niet terug. Ik stuurde al vier mails daarover en belde hen ettelijke keren. Elke keer zeggen ze dat de betaling zal gebeuren zonder resultaat.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten