Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugkomend defect van mijn Laurastar S7a
Het toestel Laurastar S7a aangekocht in 2011 reeds 3 x voor reparatie naar de fabrikant, nu is het toestel terug defect, altijd hetzelfde probleem: de verbinding van het stoomkanaal komt los en verspreid de stoom en het water op de elektrische onderdelen van het toestel dit met gevaar voor brand, brandwonden en elektrocutie, reparatie in 2014, 2015, 2017 en 2020 ?? zie foto's bijlage
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten