Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Fraude op laadpas wagen
Beste,We zijn één maand verder en ik heb geen reactie meer gehad van het bedrijf. Toch zou ik deze zaak graag open houden (zie onderstaande mail)Mvg,Ivo ChiangVan: noreply klachten [noreply.klachten@test-aankoop.be]Aan: ivo chiang [ivo.chiang@telenet.be]Verzonden: Zondag 21 november 2021 18:11:31Onderwerp: Je klacht tegen Last Mile Solutions - Luminus laadpas - (CPTBE01402204-69)Je klacht werd verstuurd naarLast Mile Solutions - Luminus laadpas Je klacht naar Last Mile Solutions - Luminus laadpas:Fraude op laadpas wagenNaam van de klant IVO CHIANGKlantreferentie Factuurnummer: 0321101446947Beschijving van de klacht Beste,2 jaar geleden kocht ik een plug in hybride. Ik heb me toen aangesloten bij 4 laadpasbedrijven, waaronder ook Luminus (Last Mile Solututions). Na het verdiepen in die laadpassen ben ik na 1 maand gestopt met het gebruik van de Luminus pas wegens veel duurder en geen transparante facturen.De laadpas is in mijn bureauschuif terecht geraakt met de gedachte, moesten ze ooit betere tarieven hebben dan heb ik die pas tenminste nog.Vorige maand, eind oktober kreeg ik plots een factuur van hen (0321101446947). Ik zou 4 maal geladen hebben in Thieu op de E19. Ik ben daar ten eerste nooit geweest. Ook zijn dat laadbeurten van meer dan 20 KWh, terwijl mijn wagen maar maximum 10 KWh kan laden. Ten derde: die laadpas steekt al bijna 2 jaar in mijn schuif!Wanneer ik contact opneem met dit bedrijf zeggen ze dat ik verantwoordelijk blijf voor mijn pas en dat ik mijn factuur gewoon moet betalen terwijl volgens mij hun database moet gehackt zijn vermits ik mijn pas nog steeds in mijn bezit heb.Na contact opgenomen te hebben met mijn bank heb ik deze domiciliering laten stopzeggen en mijn laadpas geblokkeerd. Nu krijg is steeds mails van hun incasso dat ik de rekening moet betalen omdat verlies van passen de verantwoordelijkheid is van de klant, terwijl die dus nog altijd in mijn bureau zit! Afgelopen woensdag kreeg ik wederom een nieuwe factuur. Mijn laadpas is weeral 2 maal misbruikt geweest in Thieu?!Wat zijn mijn rechten en plichten als klant? Waarom moet ik betalen voor iets wat ik niet heb verbruikt? Mijn pas is niet gestolen, maar ik vermoed dat mijn mijn gebruikerscode bij hen 'gehackt' is geweest. Is het dan mijn verantwoordelijkheid?Ik weet dat de makkelijkste oplossing, betalen en zwijgen is (gaat maar over 2 x 25 euro) Maar dit voelt zo onrechtvaardig aan. Ik krijg nu elke week een mail van hun incassobureau.Alvast bedankt om dit ter harte te nemen.Ivo ChiangGewenst resultaat Zelf oplossing zoeken hoe dit kon gebeuren zodat andere klanten dit probleem kunnen vermijden en slachtoffers niet blijven lastigvallen Met vriendelijke groeten,Test Aankoop
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten