Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.

We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie

Meest recente klachten

A. G.
24/07/2023

Oplichting door LadyLola

Ik heb 'Italiaanse' striksandalen besteld bij dit een 'Amsterdams' boetiekje genaamd LadyLola op 2/7/23om 21:53 en heb ze ontvangen op 17/7/23. Hiervoor betaalde ik 39,95 EUR. Op de website staat ook dat er een retourgarantie is van 30 dagen. De schoenen heb ik op 17/7/23 ontvangen en ze zien er wel uit als die van op dewebsite, echter zitten er per schoen 20 gaten in de zool en lijkt het als ik er op loop alsof ik aan het pompen ben. M.a.w er komt lucht van tussen deze schoenen. Ook komen deze schoenen helaas niet uit een charmant Amsterdams boetiekje, maar gewoon uit China. Ik heb bijna 40 EUR betaald voor iets dat nog geen 5EUR waard is. Retourkosten zijn dan ook nog eens 15EUR en er staat een Chinees adres opgegeven. Duidelijke vorm van oplichting. Nog meerdere slechte reviews van dit bedrijf staat te lezen bijTrustPilot.Ik heb het bedrijf hier meerdere keren over gemaild, maar krijg steeds een vrij droog standaard mail terug zonder enige spijt of maatregelen tegen mijn klacht. Het enige antwoord dat ik terugkrijg is dat ik het moet retourneren naar het Chinees adres, maar daar moet ik zelf nog eens €15 voor betalen, als het al niet meer is.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform