Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
problemen met terugsturen
Beste, ik bestelde van koopjesdrogisterij.nl online 2 producten , en ik wilde via klarna betalen. Wanneer ik het pakketje heb gekregen, waren zij andere 2 producten. Uk heb naar de site een email gestuurd en ik zei dat ik wil ze terugsturen omdat het product verkeerd is. Zij hebben gezegd dat alles oke en geen probleem is maar zij niet meer hebben geantwoord en geen terug etiket voor de post hebben gestuurd. Niet op de telefoon nummer op hun site antwoorden. Ik heb de bewijzen. De producten zijn perfect omdat ik niet heb geprobeerd vanwege het verkeerd was en ik heb meteen naar hen geschreven. Alstublieft ik wil een klacht indienen en de verkeerde producten terug te sturen. Mvg,Maricela Radu
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten