Meest recente klachten

M. R.
6/11/2023

problemen met terugsturen

Beste, ik bestelde van koopjesdrogisterij.nl online 2 producten , en ik wilde via klarna betalen. Wanneer ik het pakketje heb gekregen, waren zij andere 2 producten. Uk heb naar de site een email gestuurd en ik zei dat ik wil ze terugsturen omdat het product verkeerd is. Zij hebben gezegd dat alles oke en geen probleem is maar zij niet meer hebben geantwoord en geen terug etiket voor de post hebben gestuurd. Niet op de telefoon nummer op hun site antwoorden. Ik heb de bewijzen. De producten zijn perfect omdat ik niet heb geprobeerd vanwege het verkeerd was en ik heb meteen naar hen geschreven. Alstublieft ik wil een klacht indienen en de verkeerde producten terug te sturen. Mvg,Maricela Radu

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform