Terug

problemen met terugsturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: Koopjes

06/11/2023

Beste, ik bestelde van koopjesdrogisterij.nl online 2 producten , en ik wilde via klarna betalen. Wanneer ik het pakketje heb gekregen, waren zij andere 2 producten. Uk heb naar de site een email gestuurd en ik zei dat ik wil ze terugsturen omdat het product verkeerd is. Zij hebben gezegd dat alles oke en geen probleem is maar zij niet meer hebben geantwoord en geen terug etiket voor de post hebben gestuurd. Niet op de telefoon nummer op hun site antwoorden. Ik heb de bewijzen. De producten zijn perfect omdat ik niet heb geprobeerd vanwege het verkeerd was en ik heb meteen naar hen geschreven. Alstublieft ik wil een klacht indienen en de verkeerde producten terug te sturen. Mvg,Maricela Radu

Berichten (1)

Koopjes

Naar: M. R.

06/11/2023

Bedankt voor je bericht aan de klantenservice van  koopje.com [:koopje.com/]Dit is een kort bericht om je te laten weten dat we je email hebben ontvangen en dat we je zo snel mogelijk helpen (meestal binnen 2 werkdagen).Mocht je geen reactie hebben ontvangen binnen 2 werkdagen, controleer dan je spamfolder (soms belanden onze berichten daar).Nog een herinnering:Het ontvangen van onze meest populaire producten kan 2 tot 4 weken in beslag nemen (maar dit had je waarschijnlijk al gelezen op onze site).Dank je wel, en we wensen je een hele fijne dag!Met vriendelijke groet,Koopje.com [:koopje.com/] klantenservice


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform