Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met ontvangen nieuwe TV
BesteIk heb op 1 december een nieuwe TV besteld bij Koopjedeal.nl namelijk deSmart TV-QLED& Full HD 55 inchBij het opstarten van de TV kregen we een beeldscherm te zien dat absoluut niet aanvaardbaar wasHebben dit dan gemeld bij Koopjedeal.nl na vele mails later hebben we een mailadres gekregen van de fabrikant namelijk www.hkc-service.comHeb de TV daar aangemeld en daar zeggen ze dat ze het product op mijn kosten kunnen repareren ook de verzendingskosten zijn voor mijn rekeningDan na weeral vele mails later beloofd Koopjedeal van alles bv dan moet ik 3 dagen opgeven wanneer ze kunnen langskomen voor de TV maar dan hoor je van hen niets meer dan plots krijg je als antwoord hoe zou u de service beoordelen die u hebt ontvangen. Dat is toch te zot voor woordenNu zeggen ze dat ze me hebben proberen te bellen maar dat ik niet opnam maar ze gingen het later op de dag nogmaals proberenHeb de hele dag uitgekeken naar het telefoontje maar zoals verwacht heb ik niets meer mogen vernemenIk weet niet wat ik nu nog verder moet doenDaarom probeer ik het via deze wegMet vriendelijke groeten Benny
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten