Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met 2 opgestuurde waterfilters voor ijskast
Enkele maanden geleden bestelde ik 2 waterfilters Bosch 740560, model 110288220. Beide filters blokkeerden bij het bevestigen in de ijskast. Nochthans kwam het typenummer overeen met vorige filters. Bij nadere inspectie bleken de nieuwe cartridges niet identiek. Er was een verschil met de indeling van de kop. Ik mailde naar uw dienst waterfilterexpert. Zij Raadden me aan om om te ruilen of 50 % van de kosten terug te betalen. Ik ga hier niet mee akkoord en wil 100% terug, waarna ik de filters zal terugsturen op jullie kosten. Het is niet nodig om de filters om te ruilen, daar zij hetzelfde probleem zullen vertonen( bij raadpleging van een plaatselijke leverancier blijkt er een verandering van de kop zijn gebeurd). Dit is niet jullie fout, maar ik ben hier ook niet mee verder geholpen. Tot nu toe kreeg ik geen reactie van jullie die sten ivm de terugbetaling. Met vriendelijke groetenRoel en Ilona Verstraeten/Horemans
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten