Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
reservatie te laat
Voor een autokeuring maakte ik vandaag 08/03/2022 een reservatie (die is verplicht online) en kreeg een reservatie voor 29/05/2022. Dat is meer dan 2 maanden later. Deze datum is bovendien ver voorbij de vervaldatum van mijn keuringsbewijs. Ik zal dus bijgevolg een extra toeslag voor late keuring moeten betalen. Doordat je maximum 2 maanden vóór de vervaldag mag reserveren zorgt KM ervoor dat je altijd een toeslag moet betalen. Daar komt bij dat als ik bij een eventuele politiecontrole een vervallen keuringsbewijs heb, dat de politie een echte boete zal geven.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten