Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
werken niet conform uitgevoerd
beste, ik bestelde nieuwe ramen en deuren bij dit bedrijf . er zijn verschillende punten misgelopen in dit dossier, waarvan ik uitgebreid klacht heb ingediend bij het bedrijf.er zijn verschillen tussen de offerte en de uitgevoerde werkener is een uitgebreide mail verkeer geweest, kan dit hier niet in copieren.groetenRudy Meul
dakkapel is niet waterdicht
mijnheer /mevrouwik kom nogmaals terug op mijn klacht met ingebrekestelling van 19/08/2019 tot op heden 15/09/2019 is er geen vooruitgang en gemaakte afspraken worden niet nageleefd
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten