Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Weigering tot terugbetaling
Op 07/04/19 bestelde ik onder bestelnummer 10672686407 een pakket Anti-Virus aan 22,49 euro.Nadien ontving ik van Kaspersky continu verdere aanbiedingen voor verdere beschermingen.Op 20/06/19 onderschreef ik een nieuw pakket en betaalde 47,99 euro via mijn kredietkaart.Direct daarna bij het downloaden van het programma kreeg ik van Kaspersky de mededeling dat ik al ingedekt was en best het laatste contract kon vernietigen wat ik ook onmiddellijk heb gedaan via het door hun voorziene model. Mijn opzegging is perfect in de periode van de door hun voorziene annuleringen. Toch werd ik gedebiteerd en werd elke vraag tot terugbetaling door hun afgewezen met steeds het argument te laat wat compleet onwaar is.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten