Meest recente klachten

M. B.
15/12/2020

Retourneren

BesteIk heb 3 weken geleden tapijten bij kadizi besteld. De kleur vind ik helaas niet hetzelfde als op de site en daarom wil ik ze retourneren. Ik heb de retour willen aanmelden op de site maar de site geeft aan dat de orde nummer niet klopt. Ik heb meerder keren contact opgenomen met kadizi wat heel moeizaam gaat. Ik heb geprobeerd via Facebook en daar werd gezegt dat ik het in de winkel kon retourneren. Eenmaal aangekomen bij de winkel werd er direct gezegt dat het niet mogelijk was. De verantwoordelijk heeft een mail gestuurd en zei dat ze mij gingen contacteren. Ik heb een week gewacht en geen reactie ontvangen. Ik hen uiteindelijk zelf contact opgenomen. Ik krijg een mail terug en werd gezegd dat als ik de tapijt retourneren dat ik 25 euro moet betalen om ze te retourneren terwijl op de site staat dat je de artikelen die je retourneert voor het zelf bedrag terug stuurt als de verzendkosten.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform