Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Retourneren
BesteIk heb 3 weken geleden tapijten bij kadizi besteld. De kleur vind ik helaas niet hetzelfde als op de site en daarom wil ik ze retourneren. Ik heb de retour willen aanmelden op de site maar de site geeft aan dat de orde nummer niet klopt. Ik heb meerder keren contact opgenomen met kadizi wat heel moeizaam gaat. Ik heb geprobeerd via Facebook en daar werd gezegt dat ik het in de winkel kon retourneren. Eenmaal aangekomen bij de winkel werd er direct gezegt dat het niet mogelijk was. De verantwoordelijk heeft een mail gestuurd en zei dat ze mij gingen contacteren. Ik heb een week gewacht en geen reactie ontvangen. Ik hen uiteindelijk zelf contact opgenomen. Ik krijg een mail terug en werd gezegd dat als ik de tapijt retourneren dat ik 25 euro moet betalen om ze te retourneren terwijl op de site staat dat je de artikelen die je retourneert voor het zelf bedrag terug stuurt als de verzendkosten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten