Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
problemen aan veranda worden niet opgelost
De veranda staat er sinds september 2016. we hebben in het begin ook al klachten gehad (binnen regenen, deur die niet goed sloot) Toen hebben we ook al meermaals moeten bellen/mailen/langsgaan om uiteindelijk iemand ter plaatse te krijgen om het probleem op te lossen.Ondertussen staat de veranda er dus al een tijd.Op dit moment hebben we de volgende klachten:* condens in het glas, dit vertroebeld het zicht naar buiten*bovenaan de deur is er een schroef uitgekomen, we konden deze niet meer vastdraaien (zotgedraaid)*de vliegendeur zit niet meer correct, kan zeer moeilijk worden open/dicht geschoven*condens en vuil in de dakpanelenbovenstaande klachten zijn doorgegeven via mail en telefonisch op 9/10/23ondertussen is dit er nog bijgekomen:*buitendeur kunnen we sluiten, maar dan gaat de sleutel er niet meer af, daardoor moeten we dus steeds de veranda deur open laten als we niet thuis zijn en kan dus iedereen daar binnen*Van 2023 september zijn we aan het bellen naar JJa, uiteindelijk bellen ze nooit terug. *na telefonisch contact op hun vraag op 9/10/23 mail gestuurd naar JJa met fotos van de condens in de ramen en de dakpanelen*10/10/23 mail van jja: Bedankt! Wij doen hier het nodige voor. Met vriendelijke groet Jja*11/11/23 hebben wij terug gemaild: wanneer gaat dat dan zijn?we zijn alweer een maand verder zonder iets van jullie te horen! mvg fam VH*geen reactie meer *sterfgeval in de familie waardoor we er niet meer mee bezig zijn geweest*sinds januari weer meermaals gebeld, en krijgen we als antwoord 'dat ze het in de planning zullen zetten'*Nu zijn we april 2024 en hebben we nog steeds niemand gezien.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten