Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen transmissie nieuwe wagen
Nieuwe jeep renegade aangekocht in 2019 maand later defecte transmissie, direct gemeld, alles gedaan wat jeep zei alsook garage. Probleem blijft zich voordoen. Garantie is intussen verstreken en jeep wil het stuk niet gratis vervangen terwijl ik op mail heb staan van november dat ze toen wel bereid waren het gratis te doen.. garantie is ondertussen natuurlijk verlopen maar jeep blijft bij zijn standunt, 65% van de kost. Ik kan hier niet mee akkoord gaanUw reactie werd bijgevoegd bij uw dossier. Zoals aangegeven in ons vorig schrijven zijn wij in afwachting dat uw JEEP RENEGADE in de werkplaats staat van een erkend JEEP servicepunt voor een onderzoek van de gemelde storing.U kan ons hierover berichten door middel van een eenvoudige reply op deze mail of bellen naar het nummer 0800.55888 of 00800.0426.5337. Uw dossier staat in status “stand-by”.Ik heb intussen via de garage vernomen dat antwoord negatief is
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten