Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
GEEN BEVESTIGING BESTELLING
GEACHTE Ik heb op 16/12 een bestelling gedaan. Ik kreeg een bestelnummer en ook jullie bankrekening. Ik heb deze betaling direct uitgevoerd. Tot op heden, zijnde 19 december, heb ik echter nog geen mail ontvangen dat mijn bestelling wordt klaargemaakt en wanneer de leveringsdatum zal zijn. Kunnen jullie dit nakijken wanneer ik mijn bestelling mag ontvangen? Dit is een nieuwjaarsgeschenk dus ik MOET deze Tshirt nog in 2024 ontvangen. Bedankt om mij via mail op de hoogte te houden Christine
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten