Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Werkblad gescheurd keuken
In April 2021 werd onze nieuwe keuken geïnstalleerd door Jacobs Woonconcept, waarvan het werkblad in September 2021 geplaatst werd.In Februari 2022 merkte we al snel dat het werkblad in dekton al enkele scheuren vertoonde.Na meerdere malen te hebben gemaild en gebeld hebben wij na al die maanden geen oplossing aangeboden gekregen.Intussen hebben we sinds Augustus een grote scheur die zich gevormd heeft in het midden van ons werkblad wat het gebruik hiervan onmogelijk maakt. Intussen hebben we opnieuw contact opgenomen met onze keukenbouwer en de steenkapper die in der tijd het werkblad is komen plaatsen, maar geen van beide wil de verantwoordelijk op zich nemen en wordt er geen oplossing aangeboden.Nochtans is de reden van deze scheuren wel degelijk gekend. In Mei is de leverancier/fabrikant van de steen zelf ter plaatse geweest en kon vast stellen dat de scheuren zich vormen door het houten paneel dat ze onder het eetgedeelte geplaatst hebben.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten