Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
niet geleverde I-PAD
Beste, ik werd zeer onterecht behandel door B-Post op 22/11 heb ik een I-pad besteld via cafetaria plan Alken-Maes via Cool Blue ik kreeg een bevestiging voor levering 23/11 maar kon dit niet geloven levering op zondag, vervolgens kreeg ik een melding dat het zou geleverd worden op maandag 24/11 ; het pakje werd echter zeker NIET geleverd ; via zoekwerk eerst via coolblu en vervolgens via centraal nummer 02/2785037 wordt mij doodleuk vermeld dat de termijn van 8 dagen is verstreken en dat hier niks meer aan te doen is wil dit eens openbaar maken aub wat beveelt u mij een ; vermoedelijk zal ik mijn advocaat aanspreken ; dank voor jullie advies
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
