Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met ontvangen van een bestek
Geachte heer, mevrouwNaar aanleiding van renovatiewerken in mijn aangekochte woning gelegen te Hemiksem, heb ik een tijdje geleden mij ingeschreven via Test-aankoop voor de groepsaankoop spouwmuurisolatie.Ik heb via Test-aankoop vernomen dat het geselecteerde bedrijf Isolteam betreft. Een afspraak werd met mij gemaakt op 22/10/2015.De afspraak verliep netjes op tijd en kreeg van de vertegenwoordiger een goede uitleg omtrent het materiaal dat ik het best zou gebruiken. Er werd mij eveneens een richtprijs per m² gegeven.Ik zou de prijsofferte zo snel mogelijk ontvangen zodat de werken alsnog in december zouden kunnen uitgevoerd worden.Op 2 November neem ik contact op met het bedrijf en krijg een zeer vriendelijke en behulpzame medewerkster aan de lijn. Ik informeer naar de offerte, en krijg te horen van de medewerkster dat er blijkbaar volgens de gegevens van de vertegenwoordiger geen offerte kon worden opgesteld.Zij stelt voor om even de vertegenwoordiger op te bellen om meer informatie te verzamelen en mij daarna terug te bellen. Enkele minuten later word ik teruggebeld en verneem ik dat de offerte die week nog in mijn bus zal liggen.Na een week wachten en niets te hebben ontvangen besluit ik op 09/11/2015 opnieuw het bedrijf te contacteren. Ik krijg alweer de vriendelijke medewerkster aan de lijn. Zij deelt mij mee dat de vertegenwoordiger die bij mij is geweest op verlof is vertrokken en dat zij niet begrijpt hoe het komt dat hij zijn woord niet heeft gehouden. Zij deelt mij wel mee te hebben opgevangen dat het niet om een groot oppervlakte zou gaan. De medewerkster biedt verschillende keren haar excuses aan en zou de vertegenwoordiger in kennis stellen van mijn oproep.Tot op heden heb ik nog geen offerte ontvangen van het bedrijf. Ik kan niet begrijpen dat gemaakte afspraken niet worden nagekomen en dit waarschijnlijk omdat het maar een klein oppervlakte is dat moet behandeld worden. Zou het bedrijf echt van deze mening zijn dat zij enkel opdrachten goed, snel en correct afhandelen wanneer het aantal m² groot genoeg is zodat zij hierop goed kunnen verdienen?Het is dankzij Test-aankoop dat ik met dit bedrijf in contact ben gekomen, en verwachtte op zijn minst dat een bedrijf dat samenwerkt met Test-aankoop alles zou doen om die abonnees goed, correct en eerlijk te behandelen.Ik kan enkel vol lof spreken over de vriendelijke medewerkster die mij telefonisch te woord heeft gestaan. Graag verneem ik van Test-aankoop of er nog met andere bedrijven wordt samengewerkt inzake spouwmuur isolatie?Met vriendelijke groeten
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten