Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Oplichting Youririsfoto
BesteIk bestelde op 1/02/2022 via SocialDeal een voucher om een irisfoto te laten maken bij het zogenaamde Irispicture. Ik maakte een afspraak om langs te komen, deze werd snel geannuleerd. Ik maak opnieuw een afspraak en deze wordt wederom geannuleerd omwille van een technische fout.Wanneer ik opnieuw een afspraak wil maken zie ik dat de eerstvolgende beschikbare datum januari 2023 is. De voucher is tegen die tijd allang vervallen.Op het internet lees ik heel veel klachten over dit bedrijf, het lijkt niet te bestaan, veel vestigingen zijn gesloten, mensen staan voor gesloten deuren, krijgen dezelfde reden ter annulatie... Ik heb reeds contact met hun proberen op te nemen maar geen succes. Ik eis een terugbetaling.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
