Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met terugbetaling
Beste,Ik heb alleen deel van mijn bestelling ontvangen. Drie artikelen waren er niet. En waren nooit geleverd.Code AI090BFull-Length Trousers with PocketsPrice 39,90 €Size: SColour Blue - 1467 - Intense BlueCode AI075ZTrousers with PocketsPrice 29,90 €Size: SColour Blue - 1467 - Intense BlueCode CLD56GLong-Sleeved Round-Neck Wool & Cotton TopPrice 42,90 €Size: MColour Ivory - 2127 - Powder WhiteIk heb naar de customer care geschreven. MadamImelda zegt ze gaan onderzoeken wat ging er mis. Ik hoor niets van haar of intimmisimi vanaf 6.12.2023. Ik heb ze geschreven 4 keer en krijg geen reactie. Dat is onmogelijk en onjuist. Ik ben heel verbaasd. Het is veel geld ze blokkeren. Ik wil spoedelijk mijn geld terugkrijgen. Mvg Lucie Rivas Garcia
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten