ID&T (Bedrijf achter organisatie Tomorrowland)
Postdiensten en elektronische communicatieBedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Levering Bracelets Tomorrowland
De levering van onze bracelets voor toegang tot Tomorrowland werden op 13.06.2018 door de afzender aan ons verstuurd maar dit pakket is echter nooit op ons adres geleverd door B-Post om de eenvoudige reden dat de afzender ons adres blijkbaar foutief heeft vermeld op het pakket. Dit pakket is terug bij afzender geleverd door B-Post op 18.06.2018 om 10:50. Na meerdere mails naar een contact e-mail voor support voor de bracelets krijg ik meerdere malen als antwoord dat men het pakket zal proberen naar ons nieuw adres te sturen maar dat ze dat niet kunnen garanderen !! Maar er is hier echter geen sprake van een nieuw adres maar van een foutieve adresvermelding door de afzender. Dit is dus echt onprofessioneel gedrag en er is dus blijkbaar geen enkele opvolging voor pakketten die al drie weken geleden zijn teruggestuurd naar afzender. Wij zijn nog maar een aantal dagen verwijderd van het weekend van 21.07.2018, de dag waarvoor wij tickets hebben kunnen bemachtigen voor Tomorrowland maar zonder deze bracelets geraken wij dus niet binnen want deze moeten met een persoonlijke code worden geactiveerd via ons persoonlijk Tomorrowlandaccount. Wij wensen zo snel mogelijk de levering van deze bracelets, hiervoor hebben wij veel geld moeten betalen alsook voor de verzending van het pakket waar door hun fout de levering gewoon ter plaatse blijft en er geen enkel gevolg aan gegeven wordt. Dit is echt een brug te ver voor ons.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten