Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling maar half ontvangen
Beste,Op 22/11/2023 bestelde ik bij jullie 4 x Nissin Ufo Yakisoba Noodles 128 gr & 4 x Nissin Ufo Yakisoba Noodles 167 gr. Maar ik heb enkel 4 x Nissin Ufo Yakisoba Noodles 167 gr ontvangen.Ik heb op 1 & 12 december een mail gestuurd naar mangabrussels@hotmail.com. (Dit emailadres is volgens jullie bestelbevestigingsmail de email waar je naartoe mag mailen indien je vragen hebt) Tot op heden heb ik op deze mails geen reactie ontvangen.Op 11 december heb ik een mail ontvangen om review van mijn bestelling in te geven via 'judge.me'. +/- 15 december heb ik dit ingevuld met de vermelding dat ik mijn bestelling maar half ontvangen heb. Ook hier heb ik geen reactie op mogen ontvangen.30 december heb ik dan een mail verzonden naar 'info@mangabrussels.be'. Dit emailadres staat onderaan jullie website bij 'informatie'. Maar ook hier heb ik tot op heden geen reactie op gekregen.Vandaag heb ik jullie telefonisch proberen te bereiken via het telefoonnummer (024 37 33 57) dat op jullie website staat. Maar dit telefoonnummer is niet meer actief.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten