Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
welzijnsbijdrage
beste, ik kreeg een mail van de poetsdienst 'hulp in huis' dat we vanaf nu verplicht zijn een welzijnsbijdrage te betalen. Ik vraag me af of dit wel wettelijk is. we betalen via dienstencheques maar het bedrijf die onze poetshulp uitzendt zal nu vanaf deze maand per gewerkt uur 0,5 euro facturen en dit naar ons rechtstreeks sturen. De reden die ze aanhalen is de steeds stijgende kosten. we zijn dan ook verplicht die te betalen. Is dit wettelijk? Indien we niet wensen te betalen zal het contract opgezegd worden met een maand opzeg. Staat nergens in een contract. dus bij deze kunnen we jullie hulp wel gebruiken. mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten