Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling nog niet ontvangen, website is weg, ik krijg altijd een foutmelding, ze antwoorden niet.
Beste,Ik bestelde 4 stoelen Yurgan Velvet eetkamerstoel in het roos.Normaal zouden ze binnen de 2-4 werkdagen geleverd worden.Ik krijg nu een mail aan dat ze binnen 3-5 dagen de informatie gaan doorgeven. Ik probeer hen te contacteren per mail want er is geen telefoonnummer. Maar ze reageren niet. Als ik opnieuw op de website wil kijken,komt er altijd een foutmelding.
product word maar niet geleverd
Beste ik bestelde op 20 november een Yurgan Velvet Eetkamer Stoel met levering binnen 2-4 dagen. Na verschillende mails te sturen krijg ik toch is eentje terug met vermelding: verzending vertraagd. Nadien nog wat mails gestuurd , geen respons meer. Geld wel direct van de rekening gegaan, maar voor de rest niks meer.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten