Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen reacties van verhuurder woning
In januari boekte ik een vakantiehuisje op homeway.nl. Dit was voor mij de eerste keer dat ik van deze website gebruik maakte.Na bevestiging van de reservatie kreeg ik een sms met een link om mijn betaling te bevestigen (hier heb ik niet op geklikt). Omdat ik dit heel vreemd vond ben ik alles beginnen nakijken en bleek dat de website heel weinig controle doet naar de mensen die de vakantiehuisjes aanbieden. Zo blijkt ons huurhuisje in Tongeren te worden aangeboden door Homerez, een bedrijf uit de UK maar met een eigenaar uit België.Gezien ik dit allemaal heel louche en bizar vond probeer ik al sinds 16 of 17 januari mijn reservatie te annuleren. Ik heb al 2x geprobeerd via de chatbox op de website van homeway.nl, ik heb al 2 emails gestuurd en zelfs de klantendienst van Homeaway heeft Homerez al proberen contacteren maar steeds zonder enige reactie.Mijn voorschot ben ik vrees ik sowieso kwijt want dit is wel van mijn Mastercard gegaan (zonder op de link te klikken). De rest van het verschuldigd bedrag zou ik voor 22 april moeten overmaken wat ik uiteraard niet ga doen.Wat kan ik verder nog ondernemen of wat zijn hierin mijn rechten?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten